Tervetuloa jäseneksi!

JHL 135 ry on yksityisen puolen edustaja eli voit liittyä yhdistykseemme, jos työskentelet yksityisen puolen työnantajan palveluksessa!

JHL 135:n ja JHL:n työttömyyskassan jäseneksi voit liittyä nopeasti ja vaivattomasti:

JHL:n jäsenneuvonta palvelee ma-to klo 9-15. Soita numeroon 010 7703 430  tai meilaa osoitteeseen jasenrekisteri@jhl.fi, jos mielessäsi on kysymyksiä

• liittymisestä
  • jäsenmaksuista
  • jäsenmaksuvapautuksista.

Liity aluetoimistossa

Voit täyttää liittymislomakkeen myös aluetoimistossa, jossa henkilöstö auttaa lomakkkeen täyttämisessä ja lähettää sen eteenpäin.

Työpaikalla liittyminen

Tiedustele työtovereiltasi, kuka toimii JHL:n luottamusmiehenä tai paikallisen JHL-yhdistyksen aktiivina. Heitä voit pyytää täyttämään kanssasi sähköisen liittymislomakkeen ja samalla valtakirjan jäsenmaksun perintäsopimusta varten.

Palauta paperinen lomake täytettynä yhteyshenkilöllesi. Hän toimittaa sen yhdistyksen hallitukselle hyväksymistä varten. Yhdistyksen hallitus hyväksyy sinut jäseneksi ja huolehtii, että jäsenmaksun perintävaltakirja menee työantajallesi

Sinun ei tarvitse huolehtia

Jäsenyyttä hakiessasi sinun ei tarvitse tietää, mikä olisi yhdistyksesi. Jäsenrekisteri ohjaa sinut jäseneksi oikeaan yhdistykseen. Yhdistyksiä JHL:ssä on noin 700.  Jos vaihdat ammattiliittoa, voit liittymislomakkeella valtuuttaa JHL:n ilmoittamaan aiempaan liittoosi erostasi ja jäsentietojen siirtämisestä JHL:ään.

Jäsenkortti

JHL:n jäsenkortin saat liittymispaketin mukana, joka sisältää muun muassa jäsenkalenterin, jäsenetuesitteen ja muuta tietoa jäsenyydestä. Paketti tulee noin kahden viikon kuluessa liittymisestäsi - joskus nopeamminkin.

Jäsennumeron saat tekstiviestinä parin päivän kuluessa liittymisestäsi.

Jäsenkortti on myös vakuutuskortti. JHL ja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Turva ovat sopineet vakuutusyhteistyöstä, joka kattaa tapaturma- ja matkustajavakuutuksen. Kortti on voimassa kaksi vuotta kerrallaan edellyttäen että jäsenyytesi on kunnossa. Uutta jäsenkorttia ei lähetetä yhdistyksen vaihtuessa tai nimen muuttuessa. Jäsenen tunnistaminen tapahtuu jäsennumeron perusteella.

Jos jäsenkorttisi katoaa...

...katso toimintaohjeet JHL:n sivuilta kohdasta Jäsenkortti!

Julkisten ja hyvinvointialojen liitto JHL ry PL 101 00531 HELSINKI | Puhelinvaihde: 010 77031