Jäsenedut ja hakulomake

PDF-tiedostoJäsenetujen hakulomake JHL 135.pdf (186 kB)
Tulosta lomake, täytä ja lähetä osoitteeseen Kirsi Simpanen, Reijolantie 5, 80330 Reijola. Voit käyttää lomaketta jäsenetujen, koulutusstipendien ja maksupalautusten hakemiseen. Jos tulostus ei jostain syystä onnistu, niin katso pyydetyt tiedot lomakkeesta ja kirjoita tärkeimmät tiedot käsin A4-paperille ja liitä mukaan kuitti/lasku tai muu lisätieto. MAKSUVIIVE ON 1-2 KUUKAUTTA.

Voimassa olevat jäsenedut (haettava 31.10.2020 mennessä):

• Edunvalvonta
  • Kulttuuri- ja liikuntaetu 50 €/vuosi
  • Koulutusstipendi JHL:n tai TSL:n (Työväen sivistysliitto) koulutukseen osallistumisesta 10 €/koulutus
  • Ammattikirjallisuus 10 €/vuosi
  • Työväenlehtietu 10 €/vuosi
  • Isommat retket ja tapahtumat edulliseen omakustannehintaan
  • Pienemmät tapahtumat maksutta
  • Kausittaiset extraedut
  • Sosiaali- ja terveysalan ammattitutkinnon suorittaminen 30 €/tutkinto
  • Puhtaus- ja kiinteistöpalveluala, henkilökohtaisen avustajan ammattitutkinnon suorittaminen 30 €/tutkinto

Kulttuuri- ja liikuntaedun voit käyttää esimerkiksi konsertteihin, teatterilippuihin, kuntosalikorttiin, uimalippuvihkoon tai vaikka elokuvissakäymiseen. Ostoksen tehtyäsi tulosta jäsenetujen hakulomake (löytyy sivun yläreunasta). Täytä se ja liitä mukaan kuitti/lippu ja postita kirje meille. Maksamme määrän takautuvasti tilillesi ja summa on enintään 50 €/vuosi. Jos olet epävarma mihin etuuden voi käyttää, niin olethan etukäteen yhteydessä johonkin hallituksen jäseneen.

Täytä hakulomake myös muita etuuksia hakiessasi. Jäsenedut ovat henkilökohtaisia.

Kirjanpidollisista syistä johtuen pyydämme palauttamaan jäsenetujen osalta hakulomakkeet viimeistään aina kuluvan vuoden lokakuun loppuun mennessä. Maksuviive on 1-2 kuukautta.

Kannustamme osallistumaan ammatillisiin koulutuksiin! Hallitus päättää tapauskohtaisesti koulutusstipendien jakamisesta, joten kannattaa täyttää ja lähettää meille hakulomake, jonka käsittelemme hallituksen kokouksessa. Mukaan olisi hyvä liittää koulutusohjelma, todistus tms., jotta saamme taustatietoa käsittelyyn ja voimme todentaa koulutuksen tapahtuneeksi.

Ammattiin valmistuminen

Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualalta henkilökohtaisen avustajan ammattitutkinnon suorittanut sekä sosiaali- ja terveysalalta ammattitutkinnon suorittanut opiskelija voi hakea yhdistykseltä stipendiä, jonka arvo on 30 €. Stipendi myönnetään tutkintotodistuksen kopiota ja oikein täytettyä hakemusta vastaan. Tulosta jäsenetujen hakulomake, ruksi "koulutusstipendi"-kohta, kirjoita tekstikenttään selvennykseksi "ammattiin valmistuminen ja tutkintonimike" ja postita hakemus taloudenhoitajallemme. Stipendiä voi hakea kahden kuukauden kuluessa valmistumisesta.